domingo, 27 de octubre de 2013

DISTORTION

Feliz domingo! Aunque yo voy a estar estudiando todo el día pero... ¡ya queda menos! Además, en dos días es mi cumpleaños y el próximo viernes lo celebraré con todos mis amigos :) Las fotos de hoy me encantan, son geniales gracias a mi amor Carlos ♥ Son diferentes de las que suelo publicar, pero son preciosas o eso me parece a mi! jajaja Muchos besos y disfrutad de la semana!

Happy Sunday! Even though I'm going to be studying all day but... it will be for a short time! Also, in two days it's my birthday and next Friday I'm celebrating it with all my friends :) I love today's pics, they're great thanks to my love Carlos ♥ They're different from what I usually post, but they're beautiful or this is what I think! jajaja Kisses and enjoy the week!






11 comentarios:

  1. Pues por si acaso felicidades por adelantado Edurne!! jejeje :)

    ResponderEliminar
  2. LOVE IT!
    visit my blog please i am quit new, comments and if you like follow me!
    www.larsup.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Las fotos tienen un royo como de estar en un sueño jeje
    Suerte con los exámenes! :)

    Feliz domingo!! xxoo
    http://mapetitemaya.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  4. Lovely photos :)
    Do you want to follow each other, let me know?!

    ResponderEliminar
  5. Such a nice look!
    You look awesome! Denim really fits you!
    Come and have a look at my new posy if you want?
    Maybe we can also follow each other?
    Love, Lima xoxo

    www.liaswardrobe.com

    ResponderEliminar
  6. Wow, amazing and artsy pics! Beautiful! I really enjoy your blog and would love to follow each other--please visit mine and I'll follow you back :)
    xo Jess
    www.stylizedluxe.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. You look amazing :)

    Please, stop by! http://ifiimb.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  8. Nice shirt!!

    New post: http://betweenmyclothes.blogs.elle.es

    ResponderEliminar
  9. nice post!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/11/my-favourite-from-choies.html

    ResponderEliminar