jueves, 10 de enero de 2013

NYE'S LOOK

Hola! Por fin tengo tiempo de colgar el look de nochevieja, que lo llevo atrasando ya demasiado... Fue un look simple y cómodo, para poder salir luego de fiesta con mis amigas y eso es exactamente lo que hice. ¡Hasta me rompí el vestido! No es nada grave y se puede arreglar, pero es lo que tienen las fiestas salvajes hahaha ¡Muchos besos a todos!

Hi! At last I have some time to post the New Year's Eve look, which I've been delaying way too long... It was a simple and comfortable look so I can go out with my friends after and that was exactly what I did. I even broke my dress! It's nothing and I can fix it, but that's what wild parties do hahaha Kisses to everyone!








Dress: Brandy Melville / Tights: Calzedonia / Shoes: Pepe Jeans / Jewelery: Vintage

4 comentarios:

  1. esas medias molan que no veas !

    visit my blog and follow if you like it !
    G <3

    FACEBOOK: GEORGIA'S UNIQUE

    ResponderEliminar
  2. Amazing blog! I followed you :) Big kiss from Portugal

    Check out my blog and follow me back if you liked : http://walk-with-confidence.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. estas muy guapa! yo ya te sigo! te dejo mi blog aqui vale?
    http://nabiasecret.blogspot.com.es/2013/01/furla-candy-bag.html

    ResponderEliminar