domingo, 24 de junio de 2012

GRADUATION

Este jueves fue mi fiesta de graduación. ¡Al fin he acabado la ESO! 4 años llenos de diversas experiencias y muchas cosas nuevas aprendidas. A la fiesta me acompañaron mis padres, mi hermano con su novia, mi abuela y mi novio. En las siguientes fotos aparezco con mi padre y mi madre. Espero que os guste mi look, ¡es el primero que os enseño pero no será el último!

Last thursday was my prom. I finally finished the "ESO"! 4 years full of diverse experiences and many new things learned. At the party I was accompanied by my parents, my brother and his girlfriend, my grandmother and my boyfriend. In the following photos I'm with my father and mother. I hope you like my look, it's the first that I show but not the last!





Vestido / Dress : Power People
Zapatos / Shoes : Bossanova
Reloj / Watch : DKNY
Collar y pulsera / Necklace and bracelet : Vintage

2 comentarios:

  1. so cute! It's look like one of Taylor Swift dresses:)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Nice dress!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    ResponderEliminar